  • Data: 2016-06-01 20:41:37
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-01 o 19:08, Adam Sz. pisze:

    > Tak - np. jadac w samochodzie. Mega wygodna funkcja :)

    O ja Cie..

    > Tzn. o jakie? Bo z kolei jak powiem "ok google" to moge powiedziec potem
    > "zadzwon do 501871287" i taki numer wybierze.

    Ludzie sobie upraszczaja zycie np. ksiazka telefoniczna w telefonie,
    zeby nie pamietac numerow. I tak np. nie wpisuje do telefonu numeru
    tylko wybieram go albo z ksiazki, albo z historii polaczen. Poza tym jak
    siedze w domu czy firmie to prosciej dla mnie jest wybrac numer na
    ekranie niz gadac do telefonu jak do czlowieka i pozniej brac go do reki
    zeby nie umilac otoczeniu zycia moja fascynujaca rozmowa. No i sprawa
    trzecia to jednak jakosc rozmowy dla drugiej strony jest gorsza.

    > Rozpoznawalnosc slow / numerow
    > praktycznie 100% bez bledow. "ok google" dziala na kazdym androidzie chyba
    > powyzej 4.x (albo nawet na wczesniejszych) wiec mozesz sobie sam sprawdzic,
    > tylko musisz ta funkcje aktywowac :)

    Tak, fascynujaca funkcja, szoda, ze bezuzyteczna. Jak narazie braila
    uzywac nie musze, to i wpisanie czegos nie stanowi problemu. W ogole
    zastanawiam sie w jakiej sytuacji mogloby mi sie przydac gadanie do
    telefonu poza przypadloscia utraty wzroku.

    > Mozna pomylic literki - ale pomylic cyfry jak wyswietla sie wylacznie
    > klawiatura numeryczna? Przeciez te przyciski maja wielkosc z 1x1cm :)

    Normalnie - trzymajac telefon i wybierajac ta sama reka. Np. jadac
    samochodem. Uprzedzajac wybieranie glosowe, nie zawsze pamietamy
    dokladna skladnie wprowadzonego kontaktu a Zdzichow mamy np. dziesieciu.

    > Nie, wystarczyloby mi nawet 1kl/sek ale w normalnej jakosci, a nie w jakosci
    > z jaka nagrywala ta nokia 3310 - 10 lat temu :-)) Czyli takiej, ze caly
    > monitoring staje sie tylko zabawka bez zadnego sensu.

    No OK. Myslalem moze, ze chcesz rejestrowac potencjalnie spadajace
    glowice balistyczne w celu identyfikacji numerow seryjnych.

    Pozdro.. TK