  • Data: 2016-06-20 22:22:52
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oprocz tego ze ma przypisane chinski serwer na ktory to leci i z ktorego
    > ogladam nie widze wiekszych minusow.
    nie serwer jest problemem, tylko program, którego MUSISZ używać, aby
    oglądać. on rezyduje w pamięci i żre baterie. jego musisz wyłączać
    odpowiednią kombinacją, zamiast wstecz wstecz i basta
    > I tak by na jakis musialo leciec a
    > tak juz o to sie nie martwie.
    nie musiałoby lecieć na żaden serwer. mógłbyś oglądać logując się
    bezpośrednio do kamerki. szybciej, sprawniej, bezpieczniej... Ale takiej
    możliwości (oficjalnie) nie masz.
    > Poza tym sa do tego przerobione firmware z dostepem przez rtsp.
    bez modyfikacji, możesz się dostać do tej kamery przez 2 porty. tyle że
    możesz w ten sposób oglądać z niej obraz... bez logowania. jeszcze
    lepsze jest to, że tych portów nieda się zmienić. tak więc do dwóch lub
    więcej kamer - bezpośredniego dostępu nie uzyskasz.
    A do camspota możesz się zalogować z kilku popularnych programów ze
    sklepiku google, przez jeden port, z koniecznym logowaniem. No chyba że
    chcesz pootwierac porty i pokazywać obraz z kamery światu.

    ToMasz