  • Data: 2018-05-31 10:55:26
    Temat: Re: Kanalizacja
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 maja 2018 21:11:56 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Kanalizacja i rura woda nie mogą być w tym samym wykopie. Między
    > poszczególnymi instalacjami muszą być zachowane odpowiednie odległości.
    > O ile dobrze pamiętam 1,5m.

    "Moje" MPWiK nie miało nic przeciwko
    Mam ponad 150 metrów wody i kanalizy zakopane jednym wykopie
    Wynajełem gościa z Białorusią wykopał wykop na szerkość łychy, głębokość ok 1 metra.
    Na dno wykopu po lewej stronie wrzciłem rure pe, z wodociągów przyjechali, popatrzyli
    pozwolili zasypać
    Zasypalismy tak z 60 cm zagęsszczajac zagęszcarka i ułożylismy z prawej strony wykopu
    rury kanalizactyjne ze spadkiem czywiście
    Z pewnych względów musiały być w najwyższym miejscu ok 40cm pod poziomem gruntu i
    spadek tylko niecałe 0,5% na tych 150metrach
    3 Panów W Garniturach z wodociągów przyjechało, popatrzyli i pozwolili zasypać
    !0 lat już działa.
    A tak przy okazji- żona wtedy fajne zdjęcie zrobiła ale RODO się boję to nie będe
    publikował;)
    Tzw wcinka mojej rury do miejskiej musiała być zrobiona przez MPWiK
    Miałem wszystko im przygotowane(wykop, rure itp) i przyjechal bus
    Z busa wysiadł facet w drelichu i 4 w garniurach
    Ten w drelichu wlazł do ykopu i robił nawiertke taka zasuwa samowiercącą a tych 4 go
    "nadzorowało" chyba. Żona im fotke walneła wtedy jak nad tym wykopem stoja
    Scena jak za PRL- jeden robi a 4 patrzy