  • Data: 2018-04-10 12:17:59
    Temat: Re: Kocio kondensacyjny x-funkcyjny
    Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Tak wiec gaz

    jak juz nizej ktos pisze pelet mozna zatankowac. ile tam masz miejsca?
    estetyka jest wazna? bo jesli nie i jest miejsce to mozesz postawic silos,
    auto wdmuchnie pelet do niego i temat zamkniety do kolejnej zimy.
    silosy po rolnikach od 3 k, jakos tak jak kiedys sprawdzalem.
    zaleta pelletowca jest taka ze od biedy mozna - pewnie nei do wszystkich -
    zasypac zbozem. to limituje koszty do ceny tegoz zboza jakiejs marnej
    jakosci..., czy tam owsa innego.
    co do gazu to kto to wie co moze byc z cenami?
    ekogroszek jak sie cala pl przestawi na niego - ceny moga zwariowac.
    sam mam taki problem i nie wiem jak to rozegrac. u mnie sprawa prosta - gazu
    nie mam. watpie by kiedys byl...