  • Data: 2018-04-10 23:13:01
    Temat: Re: Kocioł kondensacyjny x-funkcyjny
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-10 o 22:20, ToMasz pisze:

    > w castoramie. pierwszy strzał co prawda troche droższy, ale
    > kondensacyjny, za połowę tego co proponujesz

    > https://www.castorama.pl/produkty/instalacja/technik
    a-grzewcza-i-ogrzewanie/kotly-piece/kotly-gazowe/koc
    iol-kondensacyjny-2f-beretta.html

    Masz na myśli to coś co nawet nie powinno być nazywane kotłem
    kondensacyjnym?
    Po pierwsze ani to kocioł kondensacyjny, ani z zamkniętą komorą spalania.
    A jaka oszałamiająca sprawność 103,6% gdzie ACV ma 107 a najlepsze kotły
    110%
    Do tego może jeszcze  zaproponujesz kocioł, który ma zakres modulacji od
    15 do 25kW dla domu, który ma zapotrzebowanie 6-7kW przy -20'C na zewnątrz?
    Na taki kocioł może się dać nabrać tylko taki osioł jak ty.
    Wybacz, ale ten kocioł to sobie można powiesić gdzieś w warsztacie i
    zasilić nim nagrzewnicę, bo tylko tam nie ma znaczenia, że kocioł nie
    jest w stanie grzać mocą niższą niż 15kW.
    W normalnym, ocieplonym domu ten kocioł pracowałby bardzo
    nieekonomicznie, bo musiałby się bardzo często załączać i wyłączać, a
    takie częste załączanie/wyłączanie kotła powoduje duże straty.
    Kupując go do domu to są wyrzucone pieniądze w błoto.
    Jak byś miał choć troszkę pojęcia o funkcjonowaniu i budowie kotłów to
    wiedział byś dlaczego warto dołożyć i kupić normalny kocioł
    kondensacyjny, a nie ten badziew.

    > bredzisz. Argument wyżej

    > Akapit wyżej piszesz, ze niema takich kotłów w sprzedaży. wytrzeźwiej,
    > potem pisz.

    Czytanie to nie jest czynność, którą opanowałeś.

    > to trzeba było zgłosić do uokik. różnica powinna w najgorszym
    > przypadku wynosić 20% nie prawie 50%. moze inne czynniki spowodowały
    > taką różnicę? Naprzykład fantazja?

    Jak widać ze zrozumieniem także masz problem.

    > sraty pierdaty. ja na rodzinę 2+2 wydaje rocznie 1200zł na gaz przy
    > zwykłym piecu. od 3 lat mam turbo, wcześniej otwarty. różnica
    > minimalna. jak chcesz, przedstawię rachunki.

    Tylko gdzie to "turbo" kupisz skoro od 2 lat Unia Europejska zabroniła
    produkować i sprzedawać?
    Sklepy mogą tylko i wyłącznie wyprzedać zapasy magazynowe, a takie o ile
    się jeszcze gdzieś znajdą to bardzo często już nie mają gwarancji
    producenta. Czyli kupisz i bujaj się.

    > z dużym udziałem fantazji. My nie jesteśmy Twoimi klientami. nas nie
    > trzeba ściemniać, nie zarobisz na tym.

    Nie jesteś i na szczęście nie będziesz moim klientem, bo nie mam zamiaru
    uświadamiać zarozumialców, którym się wydaje, że pozjadali wszystkie
    rozumy świata, a tak naprawdę g.... wiedzą.