  • Data: 2020-07-07 09:53:26
    Temat: Re: Kompostownik murowany
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.07.2020 o 22:29, m...@g...com pisze:
    > Witam,
    > mam do zagospodarowania róg działki na kompostownik. Czy mogę go zbudować z
    pustaka, tzn 3 ścianki a tylko od przódu deski poziome z odstępami? czy zrobić
    odstępy w pustakach na wentylację? czy koniecznie musi być drewniany? i czy może mieć
    takie rozmiary, bo w sklepach są bardziej na wysokość a mi potrzeba bardziej w
    poziomie:
    > szerokość i wysokość na około 1m a długość od czoła z 2 metry.

    Wentylacja z każdej strony. I żeby spód nie był wybetonowany, jak to
    niektórzy robią.

    Krycha.