-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
u!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Kto ma lepszą bramę ?
Newsgroups: pl.misc.budowanie
References: <5...@g...com>
<55d493b9$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<9...@g...com>
<7...@g...com>
<55d4e073$0$4773$65785112@news.neostrada.pl> <b...@m...org>
<9...@g...com>
<1...@g...com>
<f...@g...com>
<5...@g...com>
<o...@l...harvard.local>
<9...@g...com>
<o...@l...harvard.local>
<a...@g...com>
<55d797de$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
<55d7a2b2$0$8374$65785112@news.neostrada.pl>
<55d82840$0$8376$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...harvard.local>
From: Uzytkownik <a...@s...pl>
Date: Sun, 23 Aug 2015 10:58:56 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 97
Message-ID: <55d98b52$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-94-254-193-38.play-internet.pl
X-Trace: 1440320344 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27510 94.254.193.38:37421
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:504039
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-08-22 o 22:32, Tomasz Gorbaczuk pisze:
> W dniu .08.2015 o 09:44 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:
>
>
>> Gdzie masz te autostrady?
>> Czy chodzi ci o te odcinki dróg, które są ciągle remontowane, gdzie
>> często zamknięta jest jedna połówka, a nazywane są dumnie
>> autostradami tylko dlatego, że za przejazd tymi drogami każą płacić?
>> Chyba, że często podróżujesz po Europie, zwłaszcza po Niemczech.
>> Najśmieszniejsze jest jeszcze to, że w Niemczech budowa 1km
>> autostrady jest niższa niż w Polsce, a mają ich 10 razy więcej niż
>> Polska. Dzięki temu tam prawie z każdej miejscowości do prawie każdej
>> miejscowości można dojechać autostradą, a dojazdy do autostrad to z
>> reguły 20-30 km w wielkich wyjątkach 50km.
>
>
> Pokaż mi autostradę w Niemczech na której nie ma remontu. Kiedy tam
> nie jadę (tranzyt do Francji lub Hiszpanii) stoję w 20km korkach z
> powody zwężki i ograniczenia do 80km/h. Wypróbowałem wszystkie
> warianty (łącznie z trasą przez Belgię) - wszędzie to samo gó..no.
Niemcy to powinni mieć czarodziejskie różdżki i drogi powinny się robić
za jej cudownym dotknięciem :)
Niby dlaczego mieliby nie budować i nie remontować? Zwłaszcza w części
wschodniej Niemiec?
Różnica jest tylko w tym, że Niemiec przejedzie to ograniczenie ze
zmniejszoną prędkością, a dalej pojedzie z prędkością 200 czy 250km/h i
do tego zgodnie z prawem.
Poza tym Niemiec może ominąć korek nadrabiając niewielką ilość
kilometrów także autostradami, wystarczy tylko włączyć odpowiednią opcję
w nawigacji, bo tam system działa perfekcyjnie, a Polak ma alternatywę
stać w korku 2 godziny, albo zjechać na drogi wiejskie i telepać się
50km/h lub jeszcze wolniej o ile w ogóle ma taką możliwość, bo wiele
miejscowości ma asfalt położony tylko do końca wsi, a dalej droga leśna.
Już nie raz się wpierdoliłem, bo tak mnie nawigacja poprowadziła
objazdem. Zmarnowałem pół godziny lub godzinę i musiałem wracać tą samą
drogą na tą samą zakorkowaną trasę, musząc się wcisnąć na siłę i swoje
odczekać w korku.
> Niemiecki drogowiec pracuje od 7 do 15 i resztę ma w du..pie. Remonty
> ciągną się miesiącami a nawet latami.
U nas to niby inaczej?
Tak masz rację, że inaczej. U nas drogowcy rozgrzebią wiele robót, a
później całymi tygodniami nikt nawet palcem nie kiwnie, no bo przecie
firma musi złapać 10 kolejnych robót. Nie muszę już chyba wspominać, że
po godzinie 15-tej to już nikt nie pracuje. Ponadto skończą robotę i
pozostawiają drogi pozamykane i tak całymi miesiącami stoją zakazy,
ograniczenia, pachołki, barierki, a ludzie jak te kurwy muszą kombinować
jak dojechać do domu, nadrabiając nierzadko po kilkadziesiąt kilometrów.
Jak już wpuszczą ruch to się okazuje, że studzienki są nie
pozabezpieczane i można się nieźle wpierdolić i urwać zawieszenie.
Ponadto jak już jest wszystko skończone to się okazuje, że muszą znów
zerwać asfalt, bo ktoś dał dupy i nie dograł robót z innymi służbami i
teraz trzeba położyć brakujący przewód czy rurę. Później nowa droga jest
już połatana. Jedna ekipa kończy łatać, a już druga wchodzi z naprawami
bo po jednym sezonie zimowym porobiły się dziury.
> Na tle Europy zachodniej Niemcy wypadają słabo. Dużo lepiej jeździ się
> we Francji i Hiszpanii.
Ale we Francji także masz rozkopy koło Montpellier i Perpignan.
> Jak jadę trasę Wawa-Murcia (ES) zdecydowanie najgorszy odcinek to są
> Niemcy (mimo, że jeszcze jeździ się tam za free). Korki, duży ruch,
> wieczne remonty, wieczne ograniczenia, fotoradary (od 2 lat ich
> przybywa) - beznadziejni Niemcy nie potrafiący płynnie jeździć
Niemcy potrafią, ale zbyt dużo Polaków udających Niemców tam jeździ.
> - wszystko to powoduje, że tranzyt przez ten kraj jest masakryczny.
> Dodatkowo, wbrew temu co sądzą Polacy o ich autostradach - są w
> kiepskim stanie, są stare, mają złą nawierzchnię,
O których drogach piszesz?
Tych postkomunistycznych?
Co w tym dziwnego, że trzeba kilkudziesięciu lat, aby wyrównać standardy
w części wschodniej Niemiec?
Różnica polega na tym, że Niemcy wyremontują raz i przez wiele lat droga
jest jak nowa. U nas nowo wybudowana droga już nadaje się do remontu.
Nie wspominając, że po wyremontowaniu często się robi doróbki, przeróbki
lub też okazuje się, że projektant był niedouczony i zaprojektowany ruch
po prostu jest do dupy.
> infrastruktura przy autostradach jest beznadziejna np. MOP'y są
> brudne, toalety niesprzątane itp.
>
U nas problemu nie ma, bo MOP-ów jak na lekarstwo.
Do tego jak uda Ci się znaleźć stację benzynową, gdzie możesz się
załatwić to musisz zjechać z trasy przez bramkę i wrócić na trasę
uiszczając ponownie opłatę za przejazd autostradą.
I się okazuje, że skorzystałeś z najdroższego na świecie kibla.
Z czystością bywa różnie. Bywa, że jest czysto i pachnąco, ale okupione
jest to odczekaniem w kolejce po klucz do toalety (bywało, że czekałem
20 min.), a bywa że syf totalny i brak deski sedesowej.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.08.15 11:29 Tomasz Gorbaczuk
- 23.08.15 13:09 Uzytkownik
- 23.08.15 14:35 Adam Sz.
- 23.08.15 15:01 Ghost
- 23.08.15 16:06 Uzytkownik
- 23.08.15 16:48 Ghost
- 23.08.15 17:59 Kris
- 23.08.15 18:17 Ghost
- 23.08.15 18:29 Kris
- 23.08.15 20:02 Uzytkownik
- 23.08.15 20:22 Tomasz Gorbaczuk
- 23.08.15 21:36 Ghost
- 23.08.15 21:39 Ghost
- 23.08.15 21:51 Kris
- 23.08.15 22:08 Ghost
Najnowsze wątki z tej grupy
- Inwentaryzacja budynku
- Traktorek do trawy na prund
- Listwa przypodłogowa pod kominek
- Czy ołowiane perowsiki, drukowane na folii to był fake ?
- Zakaz używania Kreta
- Tajemnica estakady w Chorzowie ujawniona
- Chorzów chce wyburzyć estakadę, ale ma tylko 1.ekspertyzę
- Domy w Japonii za 3000 zł
- Miliony tanich, opuszczonych domów w Japonii
- Reczne ubijanie pod chodnik
- Dom, mieszkanie w którym ktoś zmarł to dom toksyczny, nieczysty i nie wolno w nim zamieszkać
- Alternatywni dostawcy prądu
- Czujniki czadu, dymu w domach, nie wykrywaj?��������������� gazu
- Piec hybrydowy
- https://stolenhistory.net/threads/19th-century-radium-heating-systems.1452/
Najnowsze wątki
- 2025-06-26 Inwentaryzacja budynku
- 2025-06-26 Traktorek do trawy na prund
- 2025-06-21 Listwa przypodłogowa pod kominek
- 2025-06-19 Czy ołowiane perowsiki, drukowane na folii to był fake ?
- 2025-06-18 Zakaz używania Kreta
- 2025-06-04 Tajemnica estakady w Chorzowie ujawniona
- 2025-06-03 Chorzów chce wyburzyć estakadę, ale ma tylko 1.ekspertyzę
- 2025-06-03 Domy w Japonii za 3000 zł
- 2025-05-24 Miliony tanich, opuszczonych domów w Japonii
- 2025-05-24 Reczne ubijanie pod chodnik
- 2025-05-24 Dom, mieszkanie w którym ktoś zmarł to dom toksyczny, nieczysty i nie wolno w nim zamieszkać
- 2025-05-21 Alternatywni dostawcy prądu
- 2025-05-21 Czujniki czadu, dymu w domach, nie wykrywaj?��������������� gazu
- 2025-05-21 Piec hybrydowy
- 2025-05-21 https://stolenhistory.net/threads/19th-century-radium-heating-systems.1452/