  • Data: 2011-01-05 22:15:54
    Temat: Re: Kto uzywa LPG ?
    Od: Jacek <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-05 20:41, Plumpi pisze:
    > Użytkownik "Jacek" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Napisz jak u Ciebie wychodzi zużycie i jakie koszty w okresie roku oraz
    > jaka powierzchnia domu i jak ocieplony.
    > Jestem ciekaw opinii od ludzi, którzy mają takie źródła ciepła. Ciekaw
    > jestem czy krążące opinie są prawdziwe czy tylko mity ?

    Dom dosyc duży,ponad 220 m2 ,budowany w latach 70, po liftingu :)) (
    wymienione okna, drzwi, ocieplony styropianem 8 cm.Temperatura w domu
    22-24 stopnie w dzien , w noc 17 .Piec grzeje dom zimą i caly rok
    CWU.Zuzycie roczne okolo 3000 -3300 litrow oleju.Piec ma juz 12 lat,
    Shaffera (obecnie to Dietrich),bezawaryjny, czyszczenie komory spalania
    i regulacja palnika co 2 lata ( 150 PLN ).
    Czy to drogo?? Pewnie mozna taniej, ale za to jaka wygoda:)) Na gaz
    ziemny nie mam szans jeszcze dlugie lata.Przed olejem mialem klasyczny
    węglowy Zębiec, po nim bezobslugowy piec olejowy to
    marzenie:))Szczegolnie możliwość obniżenia temperatury do snu:)
    Mam na firmie piec na ekogroszek - to też nie to....jednak trzeba
    czyscic, i do tego ten rozrzut jakości węgla i konieczność ciaglego
    grzebania w ustawieniach.....Olej kupuje u jednego dostawcy od 12
    lat,jakosc doskonala co podkresla serwisant czyszczacy piec .
    Poprzedni sezon z olejem w cenie 2,30 brutto - super, ten juz gorzej bo
    kupowalem 2.85, teraz jest po 3.10...
    Kupowac jednocześnie moge i po 200 litrow:)) choc ja wole kupic
    1000-1300 litrow na raz ( zbiornik mam 1600)

    Jacek