  • Data: 2021-06-22 12:02:50
    Temat: Re: Lampa do projektora
    Od: Czesio Wesoły <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > ... A tak przy okazji co słychać u projektorowców? Zadowoleni jesteście ze swoich
    projektorów? Mój to Epson EB-U05. Jestem bardzo z niego zadowolony.

    Philips Screeneo - szósty rok w użytkowaniu. w zasadzie brak problemów technicznych.
    Jakość obrazu absolutnie mi wystarcza. Głównie używam do Netflixa lub HBO. Czasem
    obejrzę jakiś dziennik (ale w TVN nie na TVP1 :) ).
    Jeśli narzekać, to na jakąś powolność w komunikacji pilota z rzutnikiem. np czasami
    po zmianie kanału w telewizji (dvbt) lub głośności trzeba odczekać kilka sekund na
    efekt