  • Data: 2021-06-22 11:09:01
    Temat: Re: Lampa do projektora
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 Jun 2021 13:15:15 +0200, Kżyho napisał(a):

> [...]
    ktoś lampę? Macie sprawdzonego sprzedawcę. A tak przy okazji co słychać u
    projektorowców? Zadowoleni jesteście ze swoich projektorów? Mój to Epson EB-U05.
    Jestem bardzo z niego zadowolony.

    > U mnie Optoma HD27e. Ekran dopiero przed weekendem w końcu został
    > zakupiony, więc póki co jechałem cały czas na kawałku ściany i to takiej
    > lekko żółtej, ale pojektor ma opcję ustawienia koloru tła i po
    > ustawieniu ściany żółtej - wyświetla zupełnie normalnie w zasadzie i
    > obraz super :)
    > Już się nie mogę doczekać, jak wreszcie ekran zawiśnie i będzie to
    > działać w docelowej konfiguracji (szerokość części wizyjnej 230 cm -
    > czyli wychodzi ok. 106" przekątna :) ).

    Jaki ekran kupiłeś?

    Ja czytałem dobre opinie na temat szmaty pod tytułem "Salange ekran" - do
    znalezienia na AliExpress, przykład:

    https://pl.aliexpress.com/i/4000095935018.html

    Nie będę malował ściany, bo nie wiem, jak długo będę tu, gdzie teraz
    jestem, więc ekran płócienny na rozpórkach w moim przypadku jest lepszy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam