  • Data: 2021-06-21 13:15:15
    Temat: Re: Lampa do projektora
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czas szybko leci. Wyświetlił się komunikat że lampę trzeba wymienić. Wymieniał już
    ktoś lampę? Macie sprawdzonego sprzedawcę. A tak przy okazji co słychać u
    projektorowców? Zadowoleni jesteście ze swoich projektorów? Mój to Epson EB-U05.
    Jestem bardzo z niego zadowolony.

    U mnie Optoma HD27e. Ekran dopiero przed weekendem w końcu został
    zakupiony, więc póki co jechałem cały czas na kawałku ściany i to takiej
    lekko żółtej, ale pojektor ma opcję ustawienia koloru tła i po
    ustawieniu ściany żółtej - wyświetla zupełnie normalnie w zasadzie i
    obraz super :)
    Już się nie mogę doczekać, jak wreszcie ekran zawiśnie i będzie to
    działać w docelowej konfiguracji (szerokość części wizyjnej 230 cm -
    czyli wychodzi ok. 106" przekątna :) ).

    Pzdr
    --
    /__/_* /