  • Data: 2021-06-22 15:34:57
    Temat: Re: Lampa do projektora
    Od: Czesio Wesoły <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 22 czerwca 2021 o 12:31:24 UTC+2 viktorius napisał(a):
> [...]
    czasami po zmianie kanału w telewizji (dvbt) lub głośności trzeba odczekać kilka
    sekund na efekt
    > Głowica wolna i przy przełączaniu między muxami długo się dostraja.
    > Pewnie jak zmieniasz między kanałami w ramach tego samego muxa, to jest
    > szybko :)

    Chyba nie nie chodzi o głowicę i muxy :(
    Problem dotyczy również głośności. Czasami po wciśnięciu Volume+ /- , pasek
    głośności pojawia się na ekranie po kilku sekundach. I to zjawisko obserwuję również
    przy oglądaniu ze źródeł HDMI (niekoniecznie dvbt)
    Ale tak jak pisałem, ta bolączka nie dyskwalifikuje tego sprzętu, czasami jest po
    prostu pewną upierdliwością :)