  • Data: 2022-10-07 18:14:06
    Temat: Re: Limit 2000 kWh taniego prądu to wg czego.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 7 Oct 2022 08:52:49 +0200, Mateusz Bogusz

    > Jeżeli sam to składałeś i doglądasz, to wygląda że będzie z tego bardzo
    > fajny wynik w dłuższej perspektywie. Powodzenia :-)

    Ale co tu doglądać? Od momentu zainstalowania nic nie dotykałem. Poza tym
    że mi czasem irytująco wyje falownik (Fronius jest z tego znany),
    zapomniałem że mam -- w zasadzie tylko jak rachunek przychodzi to mi się
    przypomina. Serio nie wiem o co chodzi z tą obsługą, doglądaniem itp.

    > A Ty inflacji i kosztów własnej pracy..."faktoru obsługowego" ;-)

    Jak mnie inflacja w tym wypadku dotyka? Mnie wcale.
    Koszty własnej pracy były wliczone w końcową cenę.
    Obsługi nie ma, jak już wspomniałem wcześniej.

    --
    Pozdor
    Myjk