  • Data: 2022-10-11 20:34:49
    Temat: Re: Limit 2000 kWh taniego prądu to wg czego. (CENA MAKSYMALNA)
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.09.2022 19:37, M M wrote:
    > Bo za ogrzewanie wyjdzie mi kilka tysięcy złotych miesięcznie więcej - limit 2000
    kWh skończy się w miesiąc.
    > Tak, mam PV ale niecałe 10 kWp i brak miejsca na dachu na więcej.

    Koło fortuny kręci się dalej, a Mateusz losuje. Z bramki którą wybrał
    prąd na 2023 będzie kosztował w G11 ~1,22zł brutto kWh.

    "Maksymalna cena prądu dla odbiorców wrażliwych, mikro, małych i
    średnich firm to 785 zł/MWh, a w przypadku gospodarstw domowych cena
    maksymalna powyżej limitów to 693 zł/MWh."

    https://globenergia.pl/ceny-pradu-w-2023-r-wiemy-jak
    a-bedzie-wysokosc-rachunku-za-prad-w-2023-r/

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz