  • Data: 2022-10-16 23:59:58
    Temat: Re: Limit 2000 kWh taniego prądu to wg czego.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > A skąd wiesz że są debilne, skoro nie wiesz, bo nie sprawdziłeś?
    > A i widać na bieżąco nie jesteś, bo coś mi się mocno wydaje, że
    > właśnie na tyle określono kiedyś procent wydatków na wojsko.
    > A przynajmniej był taki zamiar.

    Prawda ze wielu zyje dokładnie w takim przeswiadczeniu.
    A teraz, zamiast zarzucac mi ze nie sprawdziłem, sprawdzisz sam i
    przestaniesz potwierdzac bzdurne dane?

    Zastanawiam sie ile % wydatków budzetu musiałoby to być zeby ludzie
    stwierdzili iz to duzo i zeby proste zaklecia przestały działac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam