  • Data: 2022-10-19 02:59:55
    Temat: Re: Limit 2000 kWh taniego prądu to wg czego.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Na ile wycenianasz swoje i swoich bliskich życie? Widocznie na
    > niewiele jeśli zadajesz pytanie czy warto się zbroić żeby ciebie
    > i twoich dzieci jakieś chuje nie zabili. A jak by się nie dało
    > uchronić to skórę trzeba drogo sprzedać. Ale trzeba mieć czym
    > skórę drogo sprzedać. Jak pokazali w tv nowe patrioty i
    > powiedzieli że jedna rakieta to trzy miliony dolców to sobie
    > pomyślałem że drogo a nie że niepotrzebne.

    Na razie nic nie powiedziałem o swojej wycenie.
    Pytałem o twoja. Czy dobrze zrozumiałem ze dla ciebie nawet jak 100%
    budzetu pojdzie na wojsko to jest ok? Nie ma limitu?

    Serio, to proste pytanie, ile % budzetu mozemy przeznaczac na wojsko,
    pamietajac ze pieniadze nie rosna na drzewach i jest tez sto innych
    wydatków takich jak policja, słuzba zdrowia, szkolnictwo etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy