  • Data: 2022-10-18 11:59:57
    Temat: Re: Limit 2000 kWh taniego prądu to wg czego.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Nie wiem czy faktycznie już 2% przebili, ale mówili że chcą w
    > ciągu 1-2 roku dobić do 3%. Stąd może odpowiadający podał taką
    > liczbę.

    Mowili juz nawet o 4%...
    A odpowie ktos na drugie pytanie: ile % wydatków budzetu musielibysmy
    rzeczywiście wydawać na armie zeby zaczac sie zastanawiac czy zaklecia
    typu "wole duze wydatki niz wojne" zaczeły budzic nasze podejrzenia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."