  • Data: 2016-07-12 13:35:22
    Temat: Re: Lubie was to powiem
    Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 lipca 2016 22:45:03 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Nigdy wiecej telewizora. Telewizor jest do patrzenia z projektora sie oglada.
    Szyfry Wojny byly juz kilka razy w telewizji. Ale pierwszy raz je ogladalem.
    Potrzebuje jeszcze ekran. Tlo fotograficzne srednio sie nadaje.

    Spędziłem sporo czasu w sklepach z tv, zanim zdecydowałem sie na plazmę.
    Zadne LED, LCD, projektory, monitory, nie wzbudziły mojego zachwytu.
    No, ale brzydkie kobiety tez mają swoich wielbicieli...