  • Data: 2016-07-12 22:51:54
    Temat: Re: Mieć komin czy nie mieć komina oto jest pytanie?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 12 lipca 2016 22:40:37 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > No dobra a jeśli ja jestem w tych 10k ?
    > I na polu jest - 20 stopni.
    > I mieszkam gdzieś tam pod Olkuszem jak to było kilka lat temu to co wtedy???
    >

    > Jak zamarznie woda w podłogówce to się robi????

    Zeby temperatura w podlogowce murowanego domu spadla ponizej zera to trzeba
    kilkanascie dni (a moze nawet kilka tygodni) temperatur mocno zimowych bez
    ogrzewania. Nic nie zamarznie, serio :)

    W ostatecznosci kupujesz trojfazowy kompresor (tak 3kW, a najlepiej 5kW) i
    pompa ciepla chodzi sobie na benzyne :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.