  • Data: 2019-10-31 16:36:43
    Temat: Re: Moda na płaskie dachy nadchodzi ;)
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-31 o 13:30, ToMasz pisze:

    > nie wiem czy moda nadchodzi, ale durni nie są. płaski dach ma mniejszą
    > powierzchnię. do budowy i do... ocieplenia. Z dyskusji na tej grupie
    > wiem ze cena ocieplenia może być wyższa niż cena ściany.
    > jakieś wady płaskiego dachu? bo przecieka? w tysiącach bloków nie
    > przecieka.
    Kto Ci takie głupoty powiedział? oczywiście że przecieka i spółdzielnie
    co kilka lat
    robią remonty pokrycia.

    taki dach można "natrysnąć" a nie oklejać papą. można go tak
    > zrobić, aby po nim można było chodzić, coś jak taras. można na nim
    > posiać trawę. jedyna wada dachu płaskiego - to wymagana większa nośność.
    > A dwuspadzisty? większa powierzchnia dachu, większa powierzchnia
    > dachówki, gontów lub blachy - które są droższe niż papa,
    No i co z tego, dach z dachówką ceramiczna czy betonową jest prawie wieczny
    i nic z nim nie trzeba robić, poza wyczyszczeniem rynien ewentualnie
    spłókanie środkiem mchów jeżeli zaczęły rosnąć.

    --
    Janusz