  • Data: 2019-07-26 08:11:50
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: A S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-25 o 14:23, Myjk pisze:

    > Ochrona ludności nie jest nieuzasadniona ekonomicznie. Sprawdź ile osób
    > umiera ew. jakie pieniądze idą na leczenie ludzi w krajach gdzie się o
    > ludzi dba zanim zaczną chorować a w takim cienogrodzie jak u nas.

    Pukam do drzwi emerytów i obserwując codzienność nabieram przekonania,
    ze jest głęboko zakonspirowany program celowego oszczędzania na starym
    człowieku. Wpisuje się tu obniżanie wieku emerytalnego jak i różne
    "darmowe leki dla starego". Być może suweren tego oczekuje choć o tym
    jeszcze nie wie.

    Poszukaj szerzej uzasadnienia ekonomicznego. Ciemnogród durny nie jest.
    --
    A S