  • Data: 2019-07-26 08:34:52
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wspoldzielenie samochodu elektrycznego jest bez szans na upowszechnienie sie. Powod
    prosty. Trzeba ich tyle samo co teraz maja ludzie swoich samochodow. Niezwykle
    kosztowne przedsiewziecie sie robi bez szans na zysk. Hulajnoga jest dwiescie razy
    tansza od samochodu. Hulajnoga ma wiekszy sens ekonomiczny. Wlasciciele firm
    wypozyczajacych samochody na minuty sraja na ekologie. Dla nich liczy sie tylko zysk.
    Za cos musza sie utrzymac zyjac w najczystszych jeszcze miejscach na Swiecie.

    wypożyczalnie hulajnóg na ekologię nie srają...pliizzz
    Hulajnoga ma większy sens ekonomiczny (na własność) ale w deszczu i w
    zimie sobie nie poszalejesz nią. Samochodem tak. To nie Barcelona.