  • 1. Data: 2022-07-29 06:44:55
    Temat: Re: Naiwni jak dziecko we mgle!
    Od: Runt <a...@a...org>

    W dniu 2022-07-27 o 10:44, kanalia* Zenek Kapelinder wyje:
    > niedziela, 24 lipca 2022 o 20:29:05 UTC+2 Runt napisał(a):
    /.../

    > Głęboko z tyłu
    bingo! wiedziałem, że ci ta butelka po kefirze w twoim odbycie wciąż tam
    jest! zaaplikował ci w czasie sprośnej zabawy hans z sowieckiego budelu
    dla zasłużonych nazistów kiedy robiłeś loda jego psu. ;-)))

    > to ty pizdziak
    to ty przerośnięta łechtaczko ;-)))

    > vel runt
    c-vel zenus ;-)))

    > dziura w dupie
    z rozwalonym przez sowieckiego sołdata odbytem ;-)))

    > z Klewek
    zenuś z Chlevek ;-))

    > jak pracowłes w niemieckim burdelu dla zasłużonych nazistow
    projekcja zenusiu! mówisz o swojej "pracy". uwielbiałeś za michę zupy na
    obierkach robić loda psu hansa kiedy ten sowiecki degenerat posuwał cię
    w odbyt aż ślina mu ciekła ;-)))

    > prowadzonym przez Turka
    tak, twój tate to był efekt spółkowania turka z burą suką.

    > miałeś brudne chuje szwabów.
    zenusiu, prawda to, że uwielbiałeś robić loda psu hansa kiedy on pakował
    ci w odbyt a ty mu go później oblizywałeś? uwielbiałeś swoją "czekoladę"
    ? ;-)))

    > Daj znać jak by ci się jeszcze nudziło.
    walnę jakimś kamolem w dach twojej budy ;-)))

    twoja mat' zenusiu była mongolska kurwa* ;-)))

    > i o rasie ojca,
    twój tate to rasowy kundel smietnikowy, ty wdałeś się w niego.

    > tego co go kopiesz po jajach
    jaja swego zenusiu tate byś wylizał, niestety tak jak ty macie w tym
    miejscu przerośnięte, cuchnące łechtaczki! ;-))

    > jak łapę do szczania podnosi.
    i pamiętaj zenusiu, kiedy bierzesz codzienny rytualny prysznic trzymac
    swego tate za miniaturowego fiutka by szczał ci prosto na głowe. higiena
    jest ważna! to wspaniałe że tak dbasz o czystość swojej łysiny. ;-))
    --
    Runt ??

    https://zpe.gov.pl/pdf/Pf0DqMeGY

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!