  • Data: 2023-01-17 17:36:26
    Temat: Re: Najtrudniejszy pierwszy krok. Taka piosenka byla
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 17 stycznia 2023 o 15:45:31 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):
> [...]
    Polsce. Dawaj te inne czynniki niż demografia dla Polski.
    > a co Polska to już Korea Północna że żadne zewnętrzne czynniki na nią
    > nie wpływają? Pewnie nawet tam wpływają. Weź się ogarnij. Nawet RPP nie
    > może sobie dowolnie manipulować stopami, bo musi pilnować wartości
    > złotówki, czyli jest zależna od innych krajów.
    > Naprawdę uważasz że wpływ na polski rynek nieruchomości mają tylko
    > wewnętrzne czynniki? Przecież wystarczy że złotówka straci na wartości i
    > mieszkania w Polsce będą dużo bardziej atrakcyjne, a to jest dużo
    > bardziej prawdopodobne niż zamykanie ludzi w domach za katar było w 2018
    > roku.
    Tekstu duzo ale żadnych argumentów których reż miało być dużo. Dane demograficzne
    wskazują że zakłócenie w postaci wojny na Ukrainie w wyniku którego w tej chwili w
    Polsce spowodowało że liczba ludności na koniec tego roku przekroczy 41 milionów. To
    zakłócenie w przeciągu 10 lat nie spowoduje żadnych zmian na rynku nieruchomości.
    Wystarczy porównać z danymi demograficznymi Ukrainy. Dla mnie możesz mieć swoje
    zdanie nawet jak uważam że jest błędne. Ale jak chcesz mnie przekonać do swojego
    zdania to daj jakieś argumenty a nie pierdolenie o landlordach i Korei Północnej.