  • Data: 2023-01-21 20:32:12
    Temat: Re: Najtrudniejszy pierwszy krok. Taka piosenka byla
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 21 stycznia 2023 o 00:37:11 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
> [...]
    żyjącego w Polsce 76 lat 4 lata nie jest bardzo długi okresem czasu. Były kiedyś
    tutaj dyskusje o czasie zwrotu fotowoltaiki. I były głosy że 10-12 lat to nie jest
    długo.

    > Bezcelowe jest twoje pisanie w

    Namęczyłem się, elaborat napisałeś a odpowiedzi na proste pytanie nie udzieliłeś.
    Jeszcze raz: czy jak Twojemu landlordowi wzrosną koszty to podniesie Tobie opłaty czy
    nie?