  • Data: 2021-02-19 20:27:48
    Temat: Re: Niska "kultura betonu" w Polsce
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 19 lutego 2021 o 08:48:45 UTC-6 Maciek napisał(a):
> [...]
    w jutub w niedorobki jakie strugaja zanim bedziesz farmazony znowu uskuteczniac.
    > "Jutub" nie jest żadną wykładnią. Wiedzę czerpie się z książek i od
    > fachowców.

    Jutub jest swietnym zrodlem informacji o tym jak spieprzone sa domki i jakie bledy
    popelniaja budowlancy.
    Z uporem maniaka probujesz skrecic dyskusje na jakies poboczne tory.
    Po kij? Nie wiem. Ale pozytku w tym nie widze. Walisz jakies slogany bez ladu i
    skladu i udajesz ze cos wiesz.

    > Jeśli ja, kompletny laik, potrafię postawić prostą konstrukcję szkieletową,
    > która wytrzymuje lata, to tak, podtrzymuje - ramkę postawi ktokolwiek.

    Tak jestes laikiem. Nie, nawet ramiaka mozna spieprzyc. Ale tego sie z ksiazek nie
    dowiesz bo one nie pokazuja jak sie popelnia bledy w budowie.