  • Data: 2014-08-05 14:33:21
    Temat: Re: Nowe płytki podłogowe klejone na stare.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 14:07:45 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Pozostaje kwestia odporno�ci domownik�w na "siwy dym" przez kilka godzin.
    To jest tak:
    W swoim domu na pewno bym płytek na płytki nie kleił tylko za jednym bałagane skuł
    stare i położył nowe.
    Ale czasami sa sytuacje ze nie można sobie pozwolić na bałagan.
    W spadku odziedziczyłem poniemiecki(znaczy przedwojenny) dom. W korytarzu, kuchni i
    łazience są tam przyklejone chyba na zwykły cement płytki. Oderwać to to ciężki
    sprzęt;) potężna demolka, kupa kurzu i syfu. Z racji że mieszka tam jeszcze moja
    babcia, leciwa już kobieta na taka demolke nie mógł bym sobie pozwolić. I pewnie tam
    klejenie płytek na płytki byłoby nienajgorszym rozwiązaniem.