  • Data: 2012-11-14 19:42:13
    Temat: Re: Ocieplenie dachu jak zacząć
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    ".:Artur:." <p...@o...pl> wrote in message
    news:k7vuv9$kqa$1@news.dialog.net.pl...

    > Membrane ktora mam to Ventina Iron
    > I juz doczytalem ze ocieplenie ma byc przy membranie kutfa. A welne
    > kupilem 18. a krokwie mam 20tki:/ Dobrze ze jeszcze daje 5 w poziomie ale
    > to potem.
    > .:Artur:.

    Jeżeli masz krokwie 20cm to i wełna powinna być 20, a nawet powiem, że 22cm
    żeby był leciutki ucisk.

    5 w poziomie to zdecydowanie za mało. Powinieneś dać 15 w poziomie uciśnięte
    do powiedzmy 12.
    Jeżeli masz kupioną wełnę 18 to użyjesz jej w poziomie jako 15cm, a między
    krokwie kup 20 lub 22 leżeli jest.
    Nie możesz zostawić tam przestrzeni między membraną, a wełną.
    I jeszcze potrzebna ci będzie trzecia warstwa wełny pomiędzy same profile
    tak 1-2cm i oczywiście musisz same profile wypełnić także.