  • Data: 2012-11-14 19:45:05
    Temat: Re: Ocieplenie dachu jak zacząć
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    ".:Artur:." <p...@o...pl> wrote in message
    news:k7vuv9$kqa$1@news.dialog.net.pl...

    > Membrane ktora mam to Ventina Iron
    > I juz doczytalem ze ocieplenie ma byc przy membranie kutfa. A welne
    > kupilem 18. a krokwie mam 20tki:/ Dobrze ze jeszcze daje 5 w poziomie ale
    > to potem.
    > .:Artur:.

    Wełna 18 i tak się nie rozpręży do 18cm tylko do 17 więc lepiej jej między
    krokwie nie dawać. Poszukaj wełny powyżej 20cm.

    Ogólnie powinieneś mieć te 30-35cm ocieplenia, bo inaczej to ma mały sens,
    szczególnie, że drewno mocno przewodzi i warstwa pozioma te 18 uciśnięte to
    12 czy nawet 18 uciśnięte do 15 będzie dobrze działało.