    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Odkurzacz z wydmuchem
    Date: Tue, 7 Aug 2018 09:32:39 +0200

    W dniu 06.08.2018 o 23:22, Janusz pisze:
> [...]
    Mój ś.p. odkurzacz pompował duży dwuosobowy materac w jakieś 20 sekund.
    Kompresor do takich rzeczy o dużej objętości i niskim ciśnieniu kiepsko
    się nadaje. Dodatkowo, jak już materac, czy basen jest niepotrzebny i
    spuszczam powietrze, to podłączam odkurzacz na ssanie (to akurat każdy
    odkurzacz "potrafi"), dzięki czemu mam mniejszą objętość po opróżnieniu.
    Materac po zwykłym spuszczeniu powietrza za nic nie chciał się zmieścić
    do oryginalnego pudełka, a po wyssaniu odkurzaczem wchodzi ;-)
    Jacek