  • Data: 2018-05-10 23:38:54
    Temat: Re: Odzysk szarej wody i ciepła
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To co prezentujesz nazywa sie fachowo agresja z przeniesieniem. Czy ja cie chuju
    obrazalem. Nazywalem glupkiem. Pamietaj ze ty pierwszy poszedles na wojne.

    Widzę, że nie lubisz jak ktoś gra w twoją gierkę.

    Kiedy ty mi ubliżasz pisząc o lekarzach od głowy, choć nie padło z mojej
    strony ani jedno słowo pod twoim adresem to uważasz, że jest to OK.

    Kiedy ja zacząłem grać w twoją gierkę to się awanturujesz i ubliżasz
    wyzywając od chuja. Wybacz, ale ja się tobie nie odwzajemnię takim samym
    epitetem. Niestety wyzywanie się od chujów nie jest w mojej naturze, bo
    uważam, że tak czynią tylko i wyłącznie najbardziej prymitywni prostacy.
    Ale oczywiście ciebie uważam za gościa na poziomie i myślę, że tylko cię
    poniosło, bo jesteś nadpobudliwy. Życzę zdrowia i dobrej nocy.