  • Data: 2021-01-07 16:18:39
    Temat: Re: Ogrzewanie domu
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-01-07 o 15:55 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Jak nie? :-) - kamyki są ale sklejone. Wiesz ile wieczorów
    > spędziliśmy na ustalaniu warunków tego kompromisu? ;-)

    Niemniej słownikowy kompromis wymaga, by obie strony z czegoś
    zrezygnowały. Jarek pewno wyjaśni akademicki termin pasujący do Twojej
    sytuacji.

    Swoją drogą -- wieczorne ustalanie warunków?? Nic dziwnego, że było
    ciężko. Ja już dawno temu nauczyłem się, że z małżonką nie wolno
    prowadzić żadnych negocjacji wieczorem. Człowiek zachęcony
    krótkoterminowymi korzyściami durnieje, pochopnie godząc się na
    wszystko. Z małżonką najlepiej rozmawiać w dzień, na neutralnym
    gruncie, z daleka od potencjalnie miotanych przedmiotów, i najlepiej w
    obecności świadków.

    Mateusz