  • Data: 2021-03-30 17:02:54
    Temat: Re: Ogrzewanie na gaz ma być wyeliminowane do 2050 roku
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .03.2021 o 16:50 heby <h...@p...onet.pl> pisze:

    > Innymi słowy rewolucja przemysłowa odwróciła skutek i przyczynę. To jest
    > podstawa efektu globalnego ocieplenia i najtrudniejsze w pojeciu dla
    > suwerena.

    To będzie można oszacować za 100k lat. Być może to nic nie znacząca
    fluktuacja, która już była wielokrotnie (na tym wykresie to widać).

    Nie unoś się, ja nie jestem żadnym "przeciwnikiem globcia".
    Ociepla się i to jest niepodważalne, trzeba chronić środowisko - to też
    jest niepodważalne.
    Czytam jednak wszystko z "obu stron" i wcale nie ma konsensu n/t CO2 i
    genezy wzrostu temp. jak to się przedstawia w mediach.

    TG