    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: PC a GAZ
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <1r40g1xfmlgvv$.dlg@myjk.org> <57c7fb53$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <57c81ef2$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <57c9ec41$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    <clhtyv1wuzjk$.dlg@myjk.org>
    <57cb6216$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <57cbe942$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5...@g...com>
    <d...@g...com>
    <e...@g...com>
    Date: Fri, 18 Nov 2016 10:00:16 +0100

    Tue, 8 Nov 2016 06:02:08 -0800 (PST), Lisciasty

    > Nie za mało tej rurki i przepływu na taką ogromną pompę?
    > Dasz radę wycisnąć te 35 litrów/min czy ile tam oni wymagają?

    Nie mogę znaleźć naszej dyskusji odnośnie chłodzenia, więc się podpinam w
    ostatni post w zbliżonym temacie. :P Wyszło 3MWh/rok. Instalator od PC
    sugeruje mi nadal pasywne podpięcie wymiennika PC pod klimakonwektory
    zamiast aktywnego chłodzenia. Ale jakoś tego nie widzę, że to będzie
    SKUTECZNIE chłodzić jak mi się zwali 20 gości do salonu. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk