    Subject: Re: Panele fotowoltaiczne -- czy warto w nie inwestować
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: zhbick <n...@s...pl>
    Date: Sun, 19 Sep 2021 10:55:32 +0200

    W dniu 17.09.2021 o 13:39, a a pisze:

    > "Czy panele fotowoltaiczne się opłacają?

    Powiem tak: z powodu sk...synów wydzwaniających do mnie po kilka razy
    dziennie w sprawie fotowoltaiki nabrałem skrajnej niechęci do tego tematu.

    Najpierw ignorowałem te połączenia z numerów spamerskich, ale od pewnego
    czasu odbieram, informuję, że dzwonią do abonenta, który nie wyraża
    zgody na przedstawienie tej oferty marketingowej. Zależnie od poziomu
    bezczelności ze strony dzwoniącego, reaguję mniej, lub bardziej stanowczo.