  • Data: 2018-08-20 09:43:25
    Temat: Re: Parę tematów poszukuję
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.08.2018 09:23, Kris pisze:

    > Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym kurzem.

    O to chodzi, co dokładnie napisał Janusz: robocik to nie odkurzacz,
    ale mechaniczna zmiotka - zbiera śmieci co się pałętają po podłodze.
    Zbiera nie ssąc, jak odkurzacz, ale zamiatając. Jak odwrócisz taki
    dysk do góry kołami, to zobaczysz, że "odkurza" tak samo jak Ty
    ręczną zmiotką z szufelką. Przy dwóch długowłosych sierściuchach
    nie zdaje egzaminu, bo zatyka się w try miga. Miałem kiedyś taką
    Roombę, to poszła do córki, która ma w domu "tylko" koty i z kotami
    jakoś sobie radzi. Ta Roomba.