eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePiec Viesman 3 letni a wiec po gwarancji - czy jest sens robienia corocznych przegladow? › Re: Piec Viesman 3 letni a wiec po gwarancji - czy jest sens robienia corocznych przegladow?
  • Data: 2009-04-24 09:07:17
    Temat: Re: Piec Viesman 3 letni a wiec po gwarancji - czy jest sens robienia corocznych przegladow?
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dokładnie, serwisant nie naprawia płyty głównej od kotła tylko ją wymienia
    (koszt po gwarancji ok. 800 - 1000zł w zależności od kotła). Koszt wymiany
    uszkodzonego warystora (bo tylko warystor poszedł) ok. 2zł (jak ktoś umie
    lutować). :-)

    Powiedz serwisantowi, żeby zmienił Ci powiedzmy histerezę temperatury w
    zbiorniku CWU a on powie, że się nie da. :-)

    Większość serwisantów kotłów naprawia poprzez podmianę podzespołów,
    poszczególne pozdzespoły są dla nich nienaprawialne. I kto za to płaci? :-)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1