eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePodłogówka pod prysznicem, jak radzić sobie z pex'em › Re: Podłogówka pod prysznicem, jak radzić sobie z pex'em
  • Data: 2012-01-06 06:06:20
    Temat: Re: Podłogówka pod prysznicem, jak radzić sobie z pex'em
    Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-05 22:19, Adam pisze:

    > Probujesz sie usprawiedliwic na sile ;-) Ale jak sie porozbierasz i
    > wchodzisz do kabiny to musi byc tragiczne uczucie - zimno w stopy.
    > Dopiero jak wlaczysz prysznic i woda zacznie nagrzewac kafelki to po
    > jakims czasie moze sie nagrzeje.. Ja mam podlogowke w "brodziku" i
    > drugi raz zrobilbym dokladnie tak samo - to jest super sprawa, a i
    > brodzik potem znacznie szybciej wysycha :)

    Nie usprawiedliwiam się, żałuję że nie zrobiłem podłogówki w wielu
    innych miejscach, ale pod prysznicem nie :)

    A pod prysznic nigdy nie wchodzę "na sucho". Zawsze najpierw odkręcam
    wodę, przewieszam ręcznik przez kabinę i wchodzę dopiero, jak już mam
    pewność, że z prysznica leci gorąca woda. Nie zniósłbym chyba lodowatej
    wody na plecach, która nawet przy cyrkulacji przez pewien czas jednak
    leci z prysznica :)

    Pozdry,
    MW