  • Data: 2010-02-25 12:21:40
    Temat: Re: Połączenie obudowy Z płyt GK ze ścianą.
    Od: "Stolat" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <Ale kombinujesz,
    <Robisz zabudowe z ze ud30. Jedna wchodzi w druga jak sie lekko
    <podegnie.
    <Przykrecasz g-k na czarne wkrety.
    <Wklejasz naroznik na gips, a pozniej szpachlujesz wszystko i malujesz.

    <Jak peknie to przy nastepnym remoncie. Szczeline paczkasz akrylem i
    <malujesz.

    No ale, ty proponujesz tylko zastąpienie cd60 profilami ud27.
    W sumie to żadna różnica, no chyba że inaczej widzisz zrobienie obudoway
    długiej na 4 metry w rogu sufi/ściana.
    Druga rzecz, radzili żeby profile ciąć nożycami, zanabyłem i jeżeli chodzi o
    ud27 to nie ma problem tenie się łatwo i przyjemnie.
    Problem jest z CD60 gdzie zaginane są końców "rany) przez to trudno jest ją
    wsadzić do ud27, można kombinerakmi na nowo to prostować.
    LAe jak mam pociąć 30 odcinków 15 cm i póżniej każdy koniec poprawiać to
    krew zalewa.
    Już wiem dlaczego tną to gumówką. Bo wtedy ładnie i róno jest obcięctyy CD60
    i nie ma probelmu z włożeniem go do ud27.....

    Pozdrawiam
    Michał