  • Data: 2021-07-29 10:53:33
    Temat: Re: Polecam optymistom liczącym że zarobia
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 29 lipca 2021 o 10:15:13 UTC+2 WS napisał(a):
> [...]
    oczywiście zatrudnienie...) płacą spokojnie 5-7kPLN...
    > Te 5-7 (brutto) to jednorazowa gratyfikacja dla pracownika za polecenie kogoś do
    pracy...o ile zostanie zatrudniony, i przeważnie jeśli popracuje ~kwartał ... Zarobki
    są oczywiście różne, zależą od firmy, stanowiska, doświadczenia... zawsze można
    pogooglać lub aplikować ;)
    No i dobrze że płacą. Zlew dalszym ciągu nie możesz albo nie chcesz pokazać slumsów
    pod Krakowem. Bo przy takim dobrobycie w Krakowie bardzo dużo ludzi by do niego
    jechało żeby spełnić Krakowski sen o bogactwie. Że w Krakowie zarabia się więcej niż
    w wielu innych miastach napisałem. Ale nie 3 razy wiecej tylko 1/3 więcej w stosunku
    do takiego dużego miasta w którym przeciętnie zarabia się najmniej. Z tym że w tych
    innych miastach ceny życia są odpowiednio niższe. Poza tym jak wcześniej pisałem w
    życiu jak w piosence Andrusa są skrajności dwie. Albo ma sie bardzo dobrze albo
    bardzo źle. Moze zdarzyć się coś co można było przewidzieć ale było w momencie
    podejmowania decyzji mało prawdopodobne. Łódź miała być centrum rachunkowym dla wielu
    korporacji i dużych firm. I się zesralo bo jakiś kryzys się zrobił i firmy
    zrezygnowały. Miało być w Łodzi EXPO i skurwysyny z placformy na dzień przed
    głosowaniem w chujni i reszcie świata zrobiły taka propagandę że łódź przegrała
    jednym punktem z państwem mającym największe zasługi w ukrywaniu niemców po wojnie.
    Gdyby EXPO bylo w Lodzi to miasto dostało by niemożliwa do ogarnięcia kasę.