    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Położenie papy - ceny?
    Date: Tue, 1 Dec 2020 11:52:07 +0100

    W dniu 01.12.2020 o 03:00, KIKI pisze:

    > Kup butlę gazu, palnik podwójny, pojedynczy trochę mały, kup kilka
    > wiaderek piasku takiego do posypania wypływającej smoły.
    >
    > To jest tak banalna praca, że sami z robicie razem z żoną (mężem).
    >
    > Palnik podwójny na Allegro 67 PLN + 50PLN gaz z butli i trochę korundu
    > na posypkę zgrzewów.
    > Tylko popatrz na YT jak trzeba topić papę. Musi się rozpływać, trzeba
    > mocno grzać w miejsce styku papy z podłożem.

    Nie no, ojciec kiedyś cały dom u siebie robił i trochę mu z tym
    pomagałem i ta papa do dziś leży i jest OK. Więc tak, rozważam właśnie
    zrobienie samemu.
    Ale nie ukrywam nie za bardzo mi starcza czasu na takie różne zabawy, bo
    mam jeszcze takich mniejszych lub większych "projektów" więcej i
    chciałem niektóre rzeczy jednak oddelegować do fachowców.

    Lecz przyznaję, nie spodziewałem się aż tak wysokiej ceny. Zwłaszcza, że
    jak sam zauważyłeś, praca niezbyt skomplikowana.

    Pzdr
    --
    /__/_* /