  • Data: 2010-05-23 20:32:04
    Temat: Re: Pow?d?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    news:htc1bn$47o$2@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > OK dopóty dopóki nie sięgają po zasiłki z moich podatków.

    Ja sie koncentruje wylacznie na wplywach podatkow z tzw. rolnictwa. Zupelnie
    inna sprawa jest to co piszesz, a swoja droga KRUS musi placic niezaleznie
    od wplywow wiec cos z tej dzialalnosci jednak jest, ze niski to temat na
    inna dyskusje.

    > Nie pierdoły tylko trzeźwe podejście do rzeczywistości, w której
    > coraz to inne grupy usiłują żerować na mojej pracy.

    > I właśnie im się sypie. Chwilowy stan trwający od mniej więcej
    > połowy lat pięćdziesiątych przyjąłeś jako trwały. A to nie jest
    > prawdą. Właśnie teraz się sypie. W Grecji szczególnie silnie.

    No wlasnie dla tego pierdoly. Nic kupy sie nie trzyma poczawszy od
    przedsiebiorczych ludzi siedzacych w UK nieredystrybuujacych dochodow.

    > Kupowano spokój społeczny za cenę, która dziś jest już nie do
    > zaakceptowania.

    > Naprawdę? Powiedz to pracownikom tych zakładów, które zostały
    > zniszczone przez chińską konkurencję, która też nas 'orżnęła'

    Orznela nie tylko nas a caly swiat.

    > płacąc grosze swoim pracownikom przez co nasi nie mogli być
    > konkurencyjni. Zrozum, mnie rolnicy zwisają kalafiorem, ale
    > nie zamierzam się godzić na czynienie z nich wyjątkowych świętych
    > krów, gdy inni bez żadnej litości są zmuszani do zmiany zawodu
    > i miejsca pracy.

    Ale ja nikogo nie bronie, ustosunkowalem sie do tezy wskazujac strukture
    blednych zalozen i nic wiecej.

    > Zdziwisz się, ale przypuszczam, że w dalszym ciągu tamci. A wiesz
    > dlaczego?
    > Bo oni mają inną mentalność. Nasi od pokoleń są wychowani w kulcie
    > nijakości, bylejactwa i nieustannego biadolenia.

    Ale radza sobie w trudnych czasach "tamci" nie musza. Wiesz kiedy
    przedsiebiorstwo ma trwale podstawy, kiedy jest przygotowane na wszystko, ma
    opracowane rozwiazania i przewiduje. Z tego co widze troche sledzisz co
    dzieje sie na rynku i za pewne zauwazyles, ze kilka rodzimych marek
    odziezowych zniknelo. Dla czego? Min. dla tego, ze nie byli przygotowani na
    kryzys, wyszlo na to, ze praktycznie w ogole nie rozumieli rynku. Nie byli
    przygotowani na przestawienie produkcji, szybka zmiane kolekcji, logistyki i
    takie tam. Po prostu bylo za dobrze, nie trzeba bylo sie tym martwic bo i
    tak wszystko szlo. Firmy tzw. markowe, dzialajace od lat na swiecie radza
    sobie z takimi rzeczami bez wiekszego problemu, sa elastyczni bo z takimi
    sytuacjami mialy juz do czynienia. Nie bez znaczenia jest tu kwestia
    plynnosci i finansowania dzialalnosci, ale jak sie sprzedaje i starcza na
    wszystko to po co ograniczenia? To samo dotyczy wszystkich, rowniez rolnikow
    z zagranicy. Nasi jakosci juz sie nauczyli, nie wszyscy, ale mamy swoje
    osiagniecia, znam takich ludzi, wysylajacych tiry produktow do np. Hiszpanii
    i skupuja od okolicznych rolnikow. Fakt, ze to sa dzialania
    wyspecjalizowane, ale tez chyba nikt powazny nie mysli, ze z pieciu hektarow
    mozna zbudowac firme.

    Pozdro.. TK