  • Data: 2010-05-23 20:39:08
    Temat: Re: Pow?d?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:htc2rb$n40$1@opal.futuro.pl...

    > Prawda.
    > Na dodatek moja wieś i jej rdzenni mieszkańcy to w dużej części
    > alkoholicy. Nie mówię, że wszyscy ale wielu. Głównie siedzą za sklepem,
    > schowani pod parasolem i piją. W sklepie wódke sprzedają na szklanki.
    > Coś tam uprawiają ale jak coś zarobią to część z nich przepija.

    Oni glownie zyja z rent babek, dziadkow i pociotkow. Trudno nazwac ich
    rolnikami naprawde. Mialem z takimi do czynienia, im nic w zyciu nie
    potrzeba. Nawet jak chcesz dobrze zaplacic to robia tylko tyle ile im akurat
    braknie. Dalej zapomnij, to po prostu taki pokroj ludzi. Wszedzie tego
    pelno. W miescie u mnie czasami siedza pod sklepem i prosza o zlotowke bo im
    do patyka brakuje. Nigdy nie daje, a jak pytaja czemu to odpowiadam, ze
    codzien musze wstawac do pracy oni nie. Dyskusja szybko sie konczy.

    Pozdro.. TK