  • Data: 2010-05-23 20:54:22
    Temat: Re: Pow?d?
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote in message
    news:htc3s4$uhp$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Hehe, ladnie im tam pokadziles... :-)
    > Tak trzeba.

    Nie mogę sie pohamować czasem :-) Ale zapytałem dosłownie. Było święcenie,
    kropidło te sprawy no i szliśmy ogladać zakład na jakieś 200 miejsc pracy.
    I tak sobie idziemy i tam żadnych maszyn. pełno tylko stolików i pneumatyki
    do narzędzi. jak byliśmy w magazynie zapytałem na głos gdzie ta fabryka :-)
    "Co wy tu produkujecie pytam, bo widzę same rozmontowane na granicy części
    składowe"
    nastąpiła konsternacja więc pytam gdzie są maszyny i dział konstrukcyjny
    hehe i pytam jeszcze głośniej "Gdzie wy to produkujecie, gdzie stoją te
    wtryskarki i tak dalej" To mnie wyprosili :-)
    Ale fabryki już nie ma :-) 3 lata przetrwała :-) Jak bułgaria i Rumunia
    weszła do Unii to tam poszli :-)