  • Data: 2010-05-23 20:28:24
    Temat: Re: Pow?d?
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message
    news:htc1bn$47o$2@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Kupowano spokój społeczny za cenę, która dziś jest już nie do
    > zaakceptowania.

    Zgadza się. fabryki uciekły do Chin przed prawami pracowniczymi. U nas są
    montownie nazywane fabrykami ale montuje się w nich do kupy środek
    urządzenia w obudowę i pakuje do kartonu. Tylko po to żeby uniknąć podatków
    od pracowników, których byłoby niewspółmiernie więcej.
    Byłem kiedyś na otwarci pewnej fabryki i zapytałem zbyt publicznie gdzie ta
    produkcja :-) Prawie mnie wypędzili i oficjele i firma hehe. A było tak że
    były stoły i magazyn z popakowanymi wyprodukowanymi częściami jakby
    rozkręcali przed granicą :-)