  • Data: 2010-05-23 20:23:14
    Temat: Re: Pow?d?
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message
    news:htc1bn$47o$2@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > OK dopóty dopóki nie sięgają po zasiłki z moich podatków.
    > To są PRZEDSIĘBIORCY na specjalnych prawach. Jak prowadzisz
    > DG i nie masz w danym miesiącu wpływów to nikogo nie obchodzi
    > z czego zapłacisz ZUS. Jak ci nie wychodzi to likwidujesz DG
    > albo zmieniasz profil. Rolnik to taki sam prywatny biznes,
    > a nie posłannictwo dziejowe. Jak mu nie wychodzi to niech
    > bierze się za inny profil rolnictwa albo w ogóle zmienia
    > branżę.

    Prawda.
    Na dodatek moja wieś i jej rdzenni mieszkańcy to w dużej części alkoholicy.
    Nie mówię, że wszyscy ale wielu. Głównie siedzą za sklepem, schowani pod
    parasolem i piją. W sklepie wódke sprzedają na szklanki.
    Coś tam uprawiają ale jak coś zarobią to część z nich przepija.
    Takie dotowanie i brak bata doprowadziło do tego co się dzieje. Dotacje i
    zasiłki działaja destrukcyjnie. Nie sa żadną pomocą długofalową.