  • Data: 2011-02-09 21:08:08
    Temat: Re: Problem z ociepleniem ściany
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "mowczar" <m...@u...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:iiuuj2$ikp$1@news.onet.pl...

    > Ów fachowiec miał niesmaczną minę jak mu odpowiedziałem, że piętnaście
    > lat robił to źle. I pomimo upominania i pilnowania, niektóre otwory
    > okienne spierdolił po swojemu, skąd wiem? Bo po paru latach pojawiły się
    > tam pęknięcia w narożnikach.
    >
    > Moje doświadczenia z "fahofcami" są takie, że niekiedy miałem mściwe
    > wobec nich marzenia... gdyby tak którego odstrzelić....

    To jest straszne jak wyjedziesz i po tygodniu wracasz, a się okazuje, że nie
    dawali pasów siatki diagonalnie i już właśnie połowa otynkowana.
    Teraz to bym im nie zapłacił ani grosza i zaczął zrywać na ich oczach.
    Dokładnie tak bym zrobił.
    Jeżeli w czasie kontrolnej odkrywki bym zobaczył, że kleili na placki
    zamiast w umówiony sposób to bym ich wygonił i kazał zrywać styropian jeżeli
    byłby ich. Dobrze jest kazać ocieplać z ich materiału, omówić technologię i
    dać do podpisania te kilka stron z poradnika wydrukowanego na papier, żeby
    mieć pewność, że zrozumieli.