  • Data: 2011-02-09 20:48:34
    Temat: Re: Problem z ociepleniem ściany
    Od: mowczar <m...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Jan 2011 16:55:18 +0100, kiki wrote:

    > "Robson" <r...@...pl> wrote in message
    >
    > Tu masz jak należy nakładać sklej na styropian.
    >
    > http://www.budujemydom.pl/component/option,com_conte
    nt/
    task,specialblogcategory/act,view/id,878/Itemid,38/

    > Płyt nie może podwiewać wiatr. 90% to partacze i kleją tylko na same
    > placki robiąc przewiew pod warstwą ocieplenia

    Najlepsze opracowanie dotyczące ocieplania styropianem jakie kiedykolwiek
    czytałem można znaleźć tutaj: http://www.styropiany.pl/index.cgi?
    oper=1&kod=publikacje

    Ale cóż z tego skoro "fahofiec" zawsze wie lepiej: "Panie ja piętnaście
    lat w tym fachu i wiem jak robić, nie muszę czytać".

    Ów fachowiec miał niesmaczną minę jak mu odpowiedziałem, że piętnaście
    lat robił to źle. I pomimo upominania i pilnowania, niektóre otwory
    okienne spierdolił po swojemu, skąd wiem? Bo po paru latach pojawiły się
    tam pęknięcia w narożnikach.

    Moje doświadczenia z "fahofcami" są takie, że niekiedy miałem mściwe
    wobec nich marzenia... gdyby tak którego odstrzelić....