  • Data: 2011-02-04 15:56:32
    Temat: Re: Problem z ociepleniem ściany
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Amir" <S...@g...pl> wrote in message
    news:iiggge$3cu$1@inews.gazeta.pl...

    > Mam zamiar pilnować, bo te wiatry z gniazdek, parapetów
    > to jakis skandal, to chyba kwestia po prostu budowy tego bloczka.

    No bo to jest gówno. Bez tynkowania nie dasz rady, a i tak samą struktura
    tej ceramiki będzie wiało na dużej powierzchni. te porothermy robi sie przez
    dostpanie pyłu drzewnego i dalej sie je wypala.
    To jest syf jakich mało. Sam mam to gówno. Jak sie uporasz z tynkiem, a
    zapomnisz uszczelnić od szczytu to jak ci wleci szczytem to wyleci
    gniazdkiem 20 metrów dalej.

    > Znajomy ma na kleju wygląda znaczniej lepiej ta robota, a też wieje
    > Mam nadzieję, ze po ociepleniu przestanie nam wiać :)

    I po tynku i od góry - działówki też.

    > Na otynkowanie już się umówiłem na wiosne, a w wrześniu
    > ocieplenie.
    >
    > Poddasze, dzięki Tobie mam super zrobione, trzeba było poprawiać i
    > zwracać uwagę , ale warto było :)

    Widzisz, a tak na mnie plują niektórzy :-)