  • Data: 2011-02-04 09:22:20
    Temat: Re: Problem z ociepleniem ściany
    Od: "Amir" <S...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > strasznie źli jak się im zwraca uwagę.
    > Liczę na to że chociaż końcówkę zrobisz jak należy :-)
    > Najpierw tynk walnij i poczekaj ze 3-4 tygodnie.

    Mam zamiar pilnować, bo te wiatry z gniazdek, parapetów
    to jakis skandal, to chyba kwestia po prostu budowy tego bloczka.

    Znajomy ma na kleju wygląda znaczniej lepiej ta robota, a też wieje
    Mam nadzieję, ze po ociepleniu przestanie nam wiać :)

    Na otynkowanie już się umówiłem na wiosne, a w wrześniu
    ocieplenie.

    Poddasze, dzięki Tobie mam super zrobione, trzeba było poprawiać i
    zwracać uwagę , ale warto było :)

    na poddaszu ciepło jak diabli ok 25 stopni wczoraj było
    a ogrzewanie na minimum, musiałem skręcać:)

    Jeszcze został problem z dmuchającymi gniazdkami i parapetami

    pozdrawiam